bara för att..



erika och tommy har kommit på att man kan uppdatera bloggen flera gånger om dagen så betyder inte det att jag orkar och hinner göra det just nu. Efter en hektisk förra vecka fortsätter jag med en lika hektisk vecka denna kör dryga 30 h jobb och sen heltids plugg på detta, blir kanon eller något :) men men ! man lever bara en gång och den som lever får se vart mina pengar hamnar.

DAgis idag i morgon och fredag mammas jobb torsdag. plugg onsdag tar in en veckas studier då :P haha

allt ordnar sig nog, nej nu ska jag faktiskt dra igång med lite sociokulturellt perspektiv .

Blir snart ica för att hämta en skolbok också...

pusshejs


Kommentarer
Postat av: Erika

Du är ju super kvinnan lina, du klarar allt ;)

2009-10-13 @ 13:16:56
URL: http://erikaochtommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0