En helt vanlig onsdagkväll..



"Skriv nu!" hör man från soffhörnet och Lina är igång och domderar som vanligt..
Själv så sitter hon klistrad framför TV:n det är ju trots allt Greys som rullar.

Vi började dagen med att kliva upp och äta frukost, för att sedan ägna oss tilll studierna ett tag som förövrigt verkar gå ganska så bra. Vi slutade plugga runt elva för at åka iväg och träna.
Jag ägnade mig mest tid med att svälla upp mina enorma muskler medan Lina tog ett varv på löpbandet. På vägen hem sedan så stannade vi till på Bageterian och köpte med oss en baugette och en sallad. Det smakade mycket bra eftersom Lina lämnade halva sin sallad kvar. Så jag hann med att bli mycket mätt.

Efter lunchen fortsatt det med Lina mera plugg, men eftermiddagen gick inte pluggandet lika bra. Efter ett tag så somnade Lina bredvid mig när jag försökte läsa för hon så att hon skulle förstå. Mycket gulligt och sött.

Efter det att hon vaknat så bestämde vi oss för att vi kanske skulle äta någon middag också så Lina tog med sig Sara och åkte och handlade lite medan jag blev kvar hemma och diskade och skalade potatis. När hon väl kommer hem så har hon inhandlat det hon ska, plus en dricka och en stor godispåse. Ibland känner hon nog mig lite för bra alltså.

Nu finns det väl inte så mycket mer att skriva, jag får tackat Lina kanske för att jag fick skriva lite. Mycket trevlit alltså. Men nu har jag inget mer.

PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kanske borde vara du Henke som ska skriva lite mer i den här bloggen. Tycker man fick en bra inblick i vad som händer och sker och från en lite annan synvinkel.Smit in och skriv någon fler gång....

2009-10-29 @ 21:59:02
Postat av: Nina

Haha jag måste bara säga att ni är för gulliga. Ni kommer vara tillsammans tills ni blir 100 år, minst. Mycket bra bloggat av Henke också. Han borde starta en egen blogg ;)

2009-10-29 @ 22:24:58
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0