Lördag



Åkte först på staden med mamma frida och mona!Dem shoppade skor kan man säga, sen lite annat också själv fick jag bara med mig en kjol hem. mötte nina med hennes två små trötta, och mm var ju också med och stod för bullköp! Sen blev det hem och då la jag mig faktiskt i soffan och slog på en film. den var helt okej lagom asnträngande kändes det.
Henke kom hem med andan i halsen efter sin springtur, lite sur var han nog allt.

Senare kom erika och tommy, jag och erika åkte och handlade till en tre rättersmiddag, haha av mkt hög klass.
killarna var hemma och diskade. sen tillagade vi maten, helt okej måltid må jag nog tycka. sen åkte vi och bowlade henke vann storartat ingen av oss andra hade en chans men jag kom tvåa så det var ju bra i alla fall :D

Väl hemma åt vi efterrätten och spelade kort, jag behöver ju  inte ens berätta hur det gick för det förstår ni väl ... ;)

Okej jag berättar, jag låg sist, erika tommy och henke hade köpstop. Jag fick triss efter första bytet, sen när jag tog mitt öppna kort så fick jag som av en händelse ett ess till :d dvs fyrtal och de andra var nere på noll igen och jag kunde lätt ta en seger.

Andra omgången vann jag trots att jag var först in till köpstop men vad händer ju jag lyckas ju självklart få en kåk ändå och vinner storartat igen :D

Sen åkte dem hem, konstigt det där.... Men vi hade en trevlig kväll i alla fall! alltid roligt att ha er på besök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0