Måndag



Idag börjar en ny vecka, vecka 44 2009. Veckan innan vår andra tenta och dagen då vi skulle få resultatet på den förra. Som vi väntat och väntat in och ut på den där dumma studentportalen som för den delen heller inte fungerar särskillt bra! man kan säga att den är kass helt enkelt!

Hur som haver så hade hoppet om ett resultat på tentan denna dag dött, men när vi kom hem här vid sju tiden tänkte jag göra ett sista försök, resultaten hade kommit. Nu var det bara att klicka upp dokumentet och minnas vilket nummer man hade... Jag hade 175 långt ner på listan alltså, bläddrade snabbt ner och ser att jag klarat tentan, OTROLIGT SKÖNT! nu till henkes tenta har han också klartat den... hoppas! Men vad har han för nr ju han hade 156 kom vi fram till, och även han hade klarat tentan, OTROLIGT SKÖNT IGEN! Som sagt var, vi fixade det och nu känns det lite roligt att plugga, dock ytterst lite men ändå! Vi har en så länge ingen tenta som vi måste göra om och bara det är ju skit bra!


Duktiga duktiga oss!

För övrigt, jag fick ett halvt poäng mer än henke, helt klart värt att nämna! :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Stort grattis till er båda, nu är ni på g:- Studierna kommer att gå som en dans och med en praktikperiod som närmar sig så känns det väl ganska OK kan jag tro. Visste väl att ni skulle fixa det.

2009-10-26 @ 20:58:02
Postat av: Nina

Grattis till er båda, speciellt till dig som var duktigast med ditt halva poäng mer ;)

2009-10-27 @ 19:56:16
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0