Tisdag



Idag var dagen då vi skulle plugga super mkt, ja det gick väl sådär jag förstår inte hur dagarna bara kan gå. men det känns ändå rätt bra! Imorgon tar vi nya tag, det är mkt läsa läsa och i morgon ska jag skriva annars hinner jag inte med mig denna vecka. en uppgift ska vara inne eller postad under fredagen så man har väl till strax innan åtta på sig så man hinner ner med det till posten, om man vill vara ute i sista stunden alltså :P

Gobbe har varit här i dag, så vi var ute på en prommenad vid elva tiden, kallt soligt och frostigt mkt mysigt synd vi inte hade med en kamera hade kunna blivit fina bilder!

Inte nog med det så har vi fikat och ätit middag också tillagat middagen också faktiskt, blev baconsås och pasta dagen till ära mkt länge sedan vi åt det, har nog inte ätit det sen i våras, konstigt det där hur man byter maträtter sen gör man det super ofta sen bara försvinner det och någon annan läggs till i listan över den mat som alltid äts.

Har precis nu kommit hem från jobbet, ja ni hör ju jag har ett tuft liv som studerande :) haha måste ju jobba också, eller något.. Faktiskt riktigt roligt att jobba har inte varit där på två månader så var himla skojj att vara tillbaka igen gamlingarna var goa och glada kvällen till ära.

Nej nu har jag babblat klart om en massa strunt, nu är det mys i soffan. jag med datorn i knät och henke med fotboll på tv:n otroligt kärleksfullt förhållande:)

Kommentarer
Postat av: Nina

haha det ser likadant ut här hemma hos oss på kvällarna ;)

2009-10-21 @ 19:59:40
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0