dagen blev inte som tänkt



men det betyder inte att den blev dålig för det. Jag hade bestämt mig för att gå med sanna på stan medan henke var och träffade sin studie grupp. Väl på stan ringer annika och frågar om vi kan komma upp och jobba! Så efter stan blev det direkt upp på dagis och jobba där i fyra timmar mkt roligt iofs men inte så mkt plugg :P men som sara sa man vill ju inte överplugga det kan ju ge hemska men för resterande delar av livet.

Jag känner att jag har halv bra koll på biffen bara rätt frågor kommer så :d haha ! med rätt frågor kan det här gå riktigt bra och kommer inte de frågorna så är det ju inte mitt fel lixom då har jag ju gjort de jag trodde var rätt :)

Måste beställa hem böcker till nästa del också lite drygt ändå. men det är väl bara att klicka hem kan vara bra att få det gjort i dag då får vi dem nog någon gång nästa vecka då vi börjar med det nya :)

Köpte en myspys dress i dag också, som jag suktat efter, blev en mössa och stumpor också då jag inte var klädd för att jobba på dagis.  Bytte även mitt barnbusskort mot ett ungdom ganska stolt är jag nog :) fyllde även på det.

har hunnit bakat en sockerkaka och en kladdkaka i dag också då vi hade ägg som gått ut på datum. 
 
just nu är henke ute och springer lite överseriöst anser jag nog. Han har reflexväst mamma du behöver inte vara orolig.  så jag tänkte lite mer gå ut och gå med  sanna och olle istället för att inte känna mig allt för dålig :)



Kommentarer
Postat av: malin

Känns tryggt att du har en så klok pojkvän.

Kan du påverka dina småsyskon också....

2009-09-29 @ 20:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0