Fredag



Vaknade tidigt då jag skulle oväg och jobba. var och jobabde till två då for jag och henkeponken till birsta, träffade på nina ante och pojkarna. det var en sur liten pojke som efter ett tag valde att dra lite på smilgroparna :) Jag och henke vandra sedan in i shoppinghuset, jag ville köpa något med visste inte vad, henke köpte ett par nya skor, och jag köpte två t-shirsts till mig örhängen och en t-shirt till henke. sen köpt vi nytt te också :) Vi for hem till marcus och hämtade hans gamla tenta, sen bar det av ner på stan för mys middag. blev två rätters ingen efterrätt. henke åt gravlax toast och jag  nån tunnbrödkorg med skagen, sen åt båda oxfile till varmrätt. mkt gott var det ju i alla fall :) sen åkte vi och hämtade sara hos nina och co. sen var dagen slut och vi satt oss och betalade räkningarna och kollade lite på tv innan det var dags att hoppa isäng.



Även under fredagen blev det några roliga kort :d


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHA det är nog bara ni som kan göra såna där vackra poser ;)

2009-09-26 @ 20:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0