Hemma



JA eller jag är på klockis i alla fall ska ju dock bo här en vecka nästan med mina kära småsyskon. Men i natt tänkte jag faktiskt få åka hem och sova.

Sthlm var helt okej må jag väl tycka. Fredag åkte vi ner strosade runt på stan sen hem till am kompis sen åkte jag till hotellet där jag tog mig en dusch och sedan la mig i sängen och såg på lite tv och pratade med henke i telefonen! Igår fick henke mot alla odds sluta tidigare så vi fick umgås från kl 2 och till vid elva i dag ungefär.

Det brann i tunnelbanan igår också så vi fick  promenera en massa men det var riktigt mysigt det med då solen var framme och värmde.

Henke fick den äran att locka mitt hår och han skötte sig mkt bra tycker jag nog han blev bara sur ett fåtal gånger.

Balen var mkt trevlig men vi blev inte kvar allt för länge strax efter tolv gick jag henke och hedberg mot t centralen för att åka åt olika håll. Sen idag har väl min dag mest bestått utav att fika åka bil och äta .


Nu tror jag det blir fika här på klockis när pappsen kommer sen får jag ta bilen hem till mitt krypin ska bli så skönt.

KRamkramkram

Kommentarer
Postat av: Sara

Du verkar ha haft en bra helg i Stockholm. Ser fram emot bilder, fast det lär ju vara få ;)

2009-09-08 @ 10:35:35
URL: http://sarakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0