Måndag



Så denna dag vaknade av att henkes klocka ringde han skulle upp till härnösand. Jag kände mig lite trött så jag låg kvar i sängen, sen ringde de från bemaningen och frågade om jag kunde jobba men jag kände inte att jag kunde så jag tackade nej ( jag har ju trots allt sagt att jag kan kvällar och helger,) vad jag vet är kl 7 på morgonen inte kväll eller helg om det är måndag :)

gick upp och pratade lite med henke sen la jag mig ner och såg lite på tv. vid strax efter¨åtta var det dags att göra en uppryckning så då klädde jag på mig bäddade sängen och gjorde mig lite te och macka. satt mig och läste lite skolbok. sen tog jag paus när henke kom hem vid elva, gick på en promenade sen förbi ica och köpte korv med bröd till lunch, kom hem gjode lunch sen fortsatt plugg. Vid tio i tre åkte vi och hämtade masen och matilda, körde dem till dagis, hälsade på alla barnen som vart glada att träffa mig tror jag verkade som så då jag fick en flock abrn runt benen :) Alltid kul att vara där, saknar det verkligen!

Sen tog vi moppen hem, lite mer plugg innan det var dags för middags lagning kyckling ris och rosepepparsås blev det, sen tog vi moppen till stan. jag provade byxor och provade byxor och provade, sen tillslut hittade jag ett par som jag gillade sen tyckte henke jag skulle köpa en tröja som jag kollat på jätte länge så köpte den också även fast den var lite för dyr enligt mig, sen blev det en ny plånbok också.

Men nu till dagens stora händelse, i fyrkorsningen vid texas där tror jag henke håller på att köra omkull oss jag blir livrädd, men han räddar det snyggt, trodde dock bara att han slirade till, henke säger att det är däcket jag tror knappas på han sen kliver vi av och ja det är total punka, så då drog vi hem moppen. En mysig promenad så där en måndagskväll, men tur var det ju att vi inte flög av och gjorde illa oss det hade kunna slutat mkt värre, nu fick vi ju bara lite extra mkt motion. Så nu har vi en moppe med punka som står här ute, så typiskt men men det ska ju alltid vara något som jävlas :P

Nu har ni fått en bra uppdatering av min helg tycker jag ju, ska försöka skriva mer men jag tycker datorn är farlig nu när man pluggar för man fastnar så lätt i att göra annat än det man ska och det håller ju inte i längden :P

Pusshejs nu är det snart Anna anka haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0