Mkt nytt



Ja det kan man ju verkligen säga, mkt nytt känns inte riktigt verkligt. Det som känns mest surt är att jag bara har föreläsningar denna vecka sen har jag tenta 5 oktober. men det löser sig nog man får väl åka dit någon fler gång om man känner för lite mer info eller att man måste prata med någon lärare eller så.

Ytterst intensiv dag igår, tråkig information dock, men rätt kul nollning ändå. Jag och susanna går under namnen bill och bull eller 3an och 4an. Kan inte förstå varför men men :) vi har helt klart snyggast kläder och vi är nog två av få som ändå är rätt normala.

Om man säger såhär, jag förstår varför så många har så knepiga lärare. För att göra en snabb bedömning av utseende och dylikt så kan jag säga att max 10 % av de som var där kommer bli accepterade i klassrummen speciellt på högstadienivå. De kanske är super trevliga jätte snälla och kanon pedagoger men det är inte det ungdommarna som sitter i skolbänken bedömmer än efter.


Nog med detta. Tycker egentligen det är totalt super duper töntigt med allt som har med nollning att göra, men så länge jag och susanna är där och gör det tillsammans så blir det rätt skoj. Vi har ju som jag skrev tidigare hittat vår plats i gruppen :P

Nej nu ska jag plocka ihop och packa lite tror jag är tanken. så jag är klar till tio då henke kanske ringer om han fått sluta.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag läser och är väldigt imponerad av dina dagliga uppdateringar ;) du verkar överleva studentlivet i Härnösand mycket bra :)

2009-09-01 @ 21:57:53
URL: http://sarakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0