att blogga



Är verkligen ett beroende på sitt vis. Jag har under den senaste tiden helt tappat känslan och suget efter att skriva något, då gör man det heller inte! Tur jag är vuxen och får välja själv. ;)
Men det är som dags att börja blogga igen nu tror jag! Jag ska göra ett försök så får vi som se hur länge det håller i sig!

Vet ni varför jag började blogga från första början?
Det var för att jag och min käre gamla vän Oskar var och käkade en bit mat skulle jag tro och vi pratade om det här med bloggar och allt vad det innebär, jag antog att jag inte skulle klara av att skriva regelbundet och att jag skulle lessna på direkten och här är vi drygt två år senare jag bloggar fortfarande men inte super ofta det går i perioder men jag bloggar. Se hur fel man kunde ha! Det är faktiskt riktigt roligt att gå tillbaka och kolla vad man skrivit tidigare, det blir som en titt bakåt i livet! Man minns det roliga och tråkiga som man lätt glömmer! mkt roligt faktiskt! Ett så kallat tidsfördriv om man inte har annat för sig!

Så nu vet ni det i alla fall!
Varför jag började blogga och att jag ska försöka komma igång med det igen efter mitt "lilla" uppehåll :P

Kommentarer
Postat av: Nina

Bra, då har jag lite att läsa igen =)

2010-04-08 @ 21:09:11
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0