Dagen



Börjades med en dålig nattsömn!
Men upp halv sju för en dusch, sen blev det ägg och hårdbröd och lite te.
Tog bilen och hämtade hund och svärmor, blev avsläppt av mig själv på skolan och där började åter igen praktiken.:)
Träffade hon som är ansvarig för praktiken, vart man hamnar och så där, och pratade med den andra tjejen som är där och praktiserar också, mkt trevligt var det i alla fall! Vissa saker tyckte vi helt lika om andra var vi mindre ense om. Men så är det väl alltid!
Sen var det bara upp och börja förberda inför de två veckor som är klar skrev en lapp till åttorna om vad dem ska jobba med under dessa två veckor innan de ska ut på praktik och sen var jag och kopierade.
Hjälpte lite elever med ordklasser. Nu börjar jag kunna det där själv också ;) några år senare!
Efter skolan, missade självklart bussen, så gick jag på ica införskaffade lite nödvändigheter.
Väl hemma efter en massa väntande i kvissle, öppnade jag ballis dörren för att få in lite luft, härlig vårluft i lägenheten! Sen kom henrik och det var dags att börja laga middag, bjöd över sara när jag ändå var igång och lagade mat! Mkt gott. Sen satt vi och surrade så jag glömde bort att jag hade tvättid så jag började en timme senare tur ingen hade tagit min tid :) Hämtat ut ett paket från Hm ska dock skicka tillbaka inte nöjd och det var ett litet hål i blusen dessutom, suck! Nu dricker jag te och har faktiskt pluggat, ytterst lite men har skrivit 15 rader :) haha undefär lika mkt text som detta inlägg men ändå :) haha det är ju alltid något, en start om inte annat!
Snart kommer nog henke hem han har varit på fotboll premiär på giffarna, tråkigt tyckte jag!

Nej nu ska jag slösurfa dricka te och sen måste jag bädda sängen så jag får krypa ner i nybäddat:) Härligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0