Fredag nr 2



Efter skolan, så bar det av mot birsta där införskaffades en vit maskin, som tar ifrån henke hans hushållsyssla. Dock står den nu på plats i köket, efter lite våld mot diskbänken men det är bra nu. Dock har denna maskin varken en eller vatten, vem fixar det undrar jag?

Så vi går ut hårt och avslutar denna månad med en diskmaskin för dryga 3000 kr!
Bara diskmaskinen blir installerad kan vi börja fundera på att lägga golv i hall, kök och sovrum och sätta lister i hallen! Efter sommaren bör vi ha hunnit med detta! BÖR alltså, det är inte säkert att det blir så ;)

Nu ska jag gå och knäppa ett kort på min inplastade vita maskin så får ni ser hur det ser ut! Lägger upp en bild om ett tag!

Trevlig kväll =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Trodde det låg en beställning på maskinen här hos oss på Laduvägen, men ni verkar ju sköta det mesta alldeles själva. Lars borde väl kunna hjälpa er att installera, tycker jag.

2010-04-24 @ 17:34:22
Postat av: Nina

Grattis till diskmaskinen ;)

2010-04-24 @ 20:58:08
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: mona

Har du hittat på nån ny syssla åt Henke?hihi

2010-04-24 @ 22:43:25
Postat av: Anonym

Har du hittat på nån ny syssla åt Henke?

2010-04-24 @ 22:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0