Igår



Var det mest flyga och fara, nej men var inte hemma så mkt i alla fall!
Började dagen med en prommis i regnet, sen var jag hos sanna ett tag och vi tog oss sedan ner mot staden, gick där och käkade lunch! Sen for vi ut till birsta. När jag väl var åter hemma vid kvart i fem så skickar sanna sms och vill att vi ska göra något på kvällen.

okeej säger vi och det blir middag ute och bio! Vi såg Farsan den var inte så bra som jag har hört att den skulle vara helt klart inte en bio film men kan tänka mig att det är en helt okej hyra film :)

annars hände väl inte så mkt, min jacka har gått sönder så måste gå och fixa det också på något vis och någon ny har dem inte... jobbigt ab! Min favvo jacka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0