Paket och pengar!



Jag tänkte bara påpeka att har man gett bort något i present till någon, kan man inte ta det tillbaka! Men det kan man tydligen har jag märkt. Först har man en gång i världen fått en symaskin. Den lämnades tillbaka men inte fick jag någon ny? Sen har jag haft min kära mopped, idag kom dem och hämtade den också? Min mopped som jag fick när jag fyllde år... Konstigt det där. Stod inget om återlämning på paketet! Så i sommar är vi helt utan fordon jag och henke cykla får vi göra. Men men sak samma!

Tänkte också påpeka att man inte ska låna ut pengar till föräldrar det är risk att man inte får dem åter ;)

Så nu har jag pikat klart på er, hoppas ni fattar vinken!


Kommentarer
Postat av: Malin

Förstår inte vilka du menar :)

2010-04-17 @ 22:07:57
Postat av: frida

lägg upp mer bilder :) <3

2010-04-18 @ 12:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0