Söndag



Började dagen rätt tidigt idag.
Gick strax efter nio ner mot ip, hämtade upp s och o på vägen! Kollade på fotboll två timmar sen gick vi hem till s och lämnade o :) Visst är det roligt när man bara skriver en bokstav :d haha! vi tog bilen ner till staden gick och storsade lite och sen blev det en fika! Trevlans.
Sen bar det av ut till birsta en sväng och som av en händelse råkade en klänning följa med mig hem, sommar kläder vad roligt det är att shoppa, synd jag inte har något att ha på mig nu jeansen är skitiga och mina leggins är sönder.. :( Det där vart en fotnot!

Vi tog och gjorde korvstroganoff och ris till middag jag och henkeponken! Sen skickade hedberg sms och bad henke komma och köpa glass på macken! Vad gjorde vi då jo vi cyklade såklart tilll bredsand och hälsade på hedberg en timme typ sen cyklade vi hem igen!

Nu sitter vi mest och kolla på tvn. Har duschat så jag kan sova lite längre i morgon också :) smart Lina!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0