12 av 14



12 av 14 dagar på arbete är nu avklarat och sommarens jobba kan kännas avslutad tycker jag nog. Ska jobba i helgen bara. Sen är det lite extra fram över! Deet har varit en underbar sommar varmt med mkt sol och regn på nätterna då det är helt okej att det regnar :) Men tiden har gått super fort och nu är det verkligen härligt höstväder efter helgens troligen sista sommar dagar. :) Ska på något vis bli skönt att komma in i vardagen igen och börja plugga, ja förutom att jag måste stressplugga nu i två veckor innan tenta. Men jag kan och jag ska fixa det ! hoppas jag :d Nu är det dags för fotboll i Nedansjö! Imorgon blir det plugg apoteket och klippning. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0