Kollat runt lite



Och om jag bara skulle råka få 20 000 extra på sparkontot skulle den där bilen inte sitta helt fel, på söndag måste vi lämna tillbaka super tojjen och det kommer bli knepigt efter en månad med bil att nu vara utan, har två som jag skulle kunna tänka mig på blocket men det är de där med pengar också, om man bara kunde ta ett lån tänk vad världen vore enklare då :) Men det är inte meningen att livet ska vara lätt för oss unga tro jag samhället är inte uppbyggd på så vis, men någongång blir väl även jag gammal och kan klaga på att det var bättre förr :P iofs brukara jag göra det ibland nu också:) men ändå! Nej nu måste jag hoppa in i duschen, får prata med henke om bil sen han kanske ha ett hemligt konto meed pengar som jag inte vet om ... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0