Tjohej



Torsdag i dag. Blogg.se fungerar inte så bra för mig just nu, det går inte att ändra text eller lägga in bilder men vad ska man göra. Jag har jobbat tre av fem dagar nu, är både och det här har bara nästa vecka kvar sen så MÅSTE jag börja ta tjuren vid hornen och plugga igen. Det är bara bita i och fixa det. Sen kör höst terminen igång och vad allt detta nu innebär. Fick hem från studentkåren, stod att det var en obligatorisk summa jag skulle betala men som jag har fattat det behöver man väl inte vara med i kåren längre eller? ja jag får helt enkelt ta reda på det, en onödig kostnad på 600 annars att betala i detta hushåll. Nu ska jag kolla lite på hur hösten ser ut, om man kan resa lite eller om det blir hårdplugg. Sen ska jag duscha, åka ner på stan och hämta min ring sen på två års kalas :) För två år sedan denna dag jobbade jag kväll på Peak, jag slutade åtta åkte med leif ulrika och sara hem. Vissa saker glöms inte helt enkelt :)Grattis Lill Pie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0