En paus



Nu har jag haft paus och lagt in lite bilder från resan, blev väl inte så många men det tar ju sån tid att lägga upp!
Nu måste jag fortsätta plugga. HAr för övrigt ingen ytterdörr för tillfället då vi ska få en ny, så jag ser rakt över till grannen och in i hennes lägenhet!
Tur att vi har kvar dörrarna till kök och vardagsrum helt klart!

Nej nu var det dags att plugga lite igen tror jag blir klar med detta idag faktiskt sen är det bara inpluggningen kvar innan tenta torsdagen nästa vecka, lärde mig faktiskt rätt mkt igår tror jag! Känns så! Vi hoppas väl att vi klara detta trots två veckors semester, annars är det väl bara att göra om inget mer med det! Vi sattsar på att klara skiten, sen ser vi hur det går!

Puss hejs !

Ikväll blir det träffa med sanna på stan!
Kanske ska ta mig en promenad ner nu efter lunch också och växla in de sista pengarna på forex.

ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt vart ska ni åka i maj? :D

2010-02-18 @ 17:54:46
Postat av: Sara

kommentaren kom från mig ;)

2010-02-18 @ 19:23:10
URL: http://sarakarolinas.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja vilket dilemma alltså. Jag har ju bart haft systemen i Paris och där var det ju varken särskilt varmt eller fuktigt ;)



Men du var ju också snygg ju ;) och ja henke med men jag menade mer att kompositionen var snygg ;)



Han satt 4 timmar o 20 minuter och skrev 15 sidor så det känns som att han klarade den men man vet ju aldrig. Han svarade på alla frågor men var osäker på 2 st. Han ska på tentagenomgång imorgon så då får han väl en bättre uppfattning om det gick bra eller inte.

2010-02-18 @ 20:39:53
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0