Tisdag!



Ja vad ska man säga! Blommorna jag köpte till mig själv i lördags börjar ge upp här hemma, men de ser fortfarande levande ut vilket är positivt på fredag kanske de får åka ut!

Idag har jag jobbat! Massor med bus! Sen har Pernilla vart här och lånat lite böcker!
Sen har jag plockat lite och lagat mat! Vi har precis ätit! Ska snart gå på ica och köpa lite mer frukt hem och göra en liten fruktsallad var tanken! sen blir det skidor och plugg i kväll! Ska försöka svar på några till frågor i alla fall så jag har en bra start i morgon! Dvs då jag ska försöka göra klart en tenta i alla fall de borde jag ju hinna tycker jag!

Tror väl min systeryster skulle komma förbi på middag och kvällsmys i morgon.

Ja annars har väl allt börjat rulla igen!

En plan och ett mål, någonting att kämpa för!
Det kan ju inte bli sämre lixom :D Alltid värt ett försök!
Nu kör vi sen ser vi vart vi hamnar!



Kommentarer
Postat av: Annika

Hej Hopp! Nu har jag tagit en liten paus i mitt fixande med datorn. Inkorgen vill inte fungera! Vad är målet mån tro? Mys på i snöyran! Kram

2010-02-17 @ 14:39:47
Postat av: Ka

vad gör du idag ? =)

2010-02-17 @ 15:08:06
URL: http://priiinah.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Fin blogg :D

2010-02-17 @ 15:28:04
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: britneyspears fanblogg

besök bloggen om du gillar britney spears:)

2010-02-17 @ 15:44:16
URL: http://britneyinfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0