Äntligen



har vi lyckats kommit oss för och beställt kurslitteraturen. Usch säger jag bara!
Nu är vi 2904 kr fattigare! Plus att jag har en bok som det kommer faktura på om en vecka eller så, på 269 kr!

Det är ROLIGT att vara student! Nu har vi verkligen sållat böckerna också och bara tagit de vi tror är absolut viktigast och jag har bara beställt för ett delmoment så lär behöva beställa tre gånger till under våren. Henke har bara ett fåtal böcker kvar som han måste beställa innan maj!

Så är det i alla fall, men nu är det gjort och pengarna är borta!

Räknade också ut hur mkt vi var tvungen att lägga undan nu på sparkontot så det inte blir problem i maj då man får hälften av pengarna, så det kommer se bra ut på sparkontot här framöver med all sparning som ligger och väntar på maj månad. bara man inte lånar för mkt kan ju lätt bli så :P haha!


Nej nu ska jag sova börjar tio i morgon alldeles för tidigt, och duscha måste jag göra också! Herregud.

Sov gott alla glada!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ja man är duktig på att låna från sin egen lilla sparbank ;)



Tänkte bio först på måndag, men då kom jag på annorlunda familjen vill man ju inte missa ;) Tisdag känns som en tråkig dag så bio tycker jag passar bra då. Vi får kika hur henke går i skola. Men tisdag klockan 17:45 går filmen iaf :)



Söndag kan jag också men slutar sju så i så fall måste vi gå på sena bion och jag antar vi tänkte gå på tidiga ;)

2010-01-14 @ 00:00:31
Postat av: Stina

Hej! Beställer ni från internet? Jag tror det är billigast. Men annars beställer jobbet hem studentlitteratur till studenter och ger 25% rabatt! Men det kanske ni redan visste? Och det kanske är billigare på internet ändå..jag vet inte riktigt är inte så haj på det där! :)

2010-01-14 @ 00:11:17
Postat av: Sara

Haha då blir det problem ;) Ja antingen på söndag kväll då. Slutar sju så då får vi gå på sena bion eller så på måndag. men då missar vi början på annorlunda familjen men vi kanske överlever haha ;)

2010-01-14 @ 14:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0