Hej Sverige!



Hej!
Vi har det bra har borta! om det var nagon som trodde nagot annat.

Vi har varit och badat tva dagar nu, pa tva olika strander, eftersom inte henke ar har just nu sa kan jag inte saga vilka strander det var for jag minns inte namnen! Super fint ar det har i alla fall! Susanna det har ar de thailand du sokte sist vi var har, tror jag i alla fall! Sjukt frana berg som gar rakt upp ur vattnet, och ser ut som koraller typ.

Idag har vi hyrt en kanot eller kajak vet inte vilken man aker tva i och varit ute och paddlat i en 40 minuter, sjukt frant ar det har helt klart! Det ar stora skillnader pa vattnet, nar man kommer till stranden pa morgonen ar det relativt hlgt vatten och pa em har det sjunkit undan med sakert en meter i hojd och stranden blir genast flera meter bredare.

 det ar ca 40 grader pa dagarna och solstolar och parasol lyser med sin franvaro sa det ar bara till att steka i solen, jag undra faktiskit lite gran vart mitt pigment har tagit vagen for nu efter tva dagar kanner jag mig valdigt blek, jag ar dock lite rod i ansiktet och lyckades branna harbotten lite idag. Men ingen storre fara med mig. vad henke befarar sa kor han sin vanliga stil, dvs kraften here we goo. Axlarna ar efter dagens bad och sol branda sa i morgon blir det valdigt lungt for henke!
Vi har varit duktiga och smorjt honom ocksa det ar de som ar det knasiga! men han overlever nog!

Hoppas ni har det bra dar hemma, ska forsoka uppdatera lite da och da!

Puss puss

Lina och Henke


GRATTIS SARA SOM BLIR 21 idag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej på er! Vad skönt att höra att ni har det bra där i solen. Här hemma är det ca -20. Smörj in er ordentligt och fortsätt njuta. Kram!!

2010-01-30 @ 15:29:33
Postat av: Sara

Tack så mycket :) Fortsätt njuta utav semestern puss

2010-01-31 @ 09:42:42
URL: http://sarakarolinas.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad roligt att du hade lite tid att skriva! Ta vara på eran tid i solen, och njut som bara den! Puss vännen

2010-01-31 @ 15:02:03
URL: http://erikaochtommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0