Ledig



Idag är jag ledig, så ledig som jag inte varit på jag vet inte hur länge. sen jag fyllde år tro jag :) 
Jag har verkligen inga måsten under dessa tre dagars ledighet ingen skola som jag måste fixa med och det är inte akut att jag måste jobba för jag får ju mina pengar ändå.

Så idag ska jag åka upp till Nina och pojkarna och vara där lite för bus och ev fika! :) Mysigt!


Men det kännns lite konstigt, det känns lite ångest laddat känns som jag glömt något viktigt något jag måste göra. Men tror faktiskt inte det:) så ska försöka släppa den känslan och bara njuta.

För man måste ju helt klart hamna i semester feeling innan den riktiga semester:)
Nästa vecka åker vi, kul kul kul :D

Måste köpa paket till sara denna vecka, typiskt hade ett måste ;P men shoppa är ju kul så det blir nog bra:)

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Sara

Snacka om lyxig dag, inte ha några måsten. Det var väl några år sedan det skedde för mig. Jag undrar just när den dagen tänker dyka upp igen. Kanske till sommaren ;)



Chili con carne eller tacopaj?

2010-01-20 @ 07:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0