Mitt 2009 året jag aldrig ville börja!



Det har varit ett år med många nergångar det har varit många negativa dagar och mkt skit som varit ivägen. Det är en bit mellan sundsvall och sthlm helt enkelt. Men om jag ska bortse från alla ensamma nätter och kvällar, så har det nog varit ett så bra år som det kunde vara, trots omständigheterna!

Jobb och skola
*Jag jobbade på dagis
*Städade på dagis
*Hjälpte till med kvalitetsrapporten på dagis
*Jobbade på skönsmohuset
*Städade på mammas jobb

*Började läsa till lärare
*Blev besviken på skolan
*Insåg att det bara är att blicka frammåt!
*Praktik två veckor, sjukt kul!

Resor
*Umeå med Sanna
*Sthlm *7 , med Henke, Sanna, Crille, Annika, Matilda, Viktor, Anna-Maria, Elliot och Sara i blandad ordning!
*Göteborg med Familjen
*Östersund med Sara
*Järpen med familjen
*Mallis med älskling
*Härnösand X antal ggr


Hemma
*Gjort om i hallen
*Fått bord i vardagsrummet
*Köpt ny säng
*Köpt bokhyllor
*Köpt möbler till hallen
*Fått upp hatthyllan


Roligt
*Gatufest fyra dagar
*Massa övernattningsfolk
*Erika tog studenten
*Massa kalas
*Dop
*Många klipp och färg
*Pappa Hasse på besök X antal gånger
*Lumpen slut
*En hel del shopping

Mindre kul
*Henke i lumpen 9 mån
*Vädret i sommar
*Pappers Sverige


Ja för tillfället kommer jag inte på så där super mkt mer som hände mig året 2009!
Mitt jobbiga år är i alla fall slut, 2010 kommer vara bättre, för vad är bättre än att starta året med att åka till thailand den 27 jan i två veckor med sin älskling?
Nej just det, så det kan ju bara bli bra det här!


Kommentarer
Postat av: Malin

Blev ganska bra år ändå, eller hur? Och nu har du ett nytt spännande år framför dig, du kommer garanterat att göra något bra av det. Hoppas vi får vara med på ett hörn detta år också. Kram

2010-01-05 @ 14:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0