Sjukstuga



Ja eller sjuk och sjuk är jag kanske inte, men det börjar på att närma sig. Fick hosta igår under dagen som ökade under dagen, förstod att de skulle bryta ut. Så blev det med de, kl tre i natt vaknade jag med en massa hosta, ingen ide att ligga kvar i sängen då halsen var alldeles torr, så gick upp och la mig på madrassen i vardagsrummet med ett glas vatten och såg på tv i en och en halv timme innan jag återvände till sängen och fick sova till åtta! Det blev så att jag låg kvar i sängen till tio i alla fall henke klev upp nio då lyckades jag slumra till en halvtimme tror jag!

Har varit sådär halvbra under dagen men några koppar honungsvatten har åkt förbi min hals. Nu börjar dock huvudvärken också komma, man blir så less!

Trots denna missär har jag skrivit klart halva rapporten i dag, jag har ett bra flyt bara jag börjar skriva synd att man inte börjar med en gång ;) men imorgon blir den klar ialla fall texten så får vi köra finslip senare under onsdag och torsdag förmiddag innan skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0