Torsdag



Ja nu börjar det dra ihop sig med den här skirvuppgiften, och det går trögt lixom! Jag har verkligen försökt komma igång idag men jag vet inte riktigt vad de är ute efter men det löser sig nog så småning om!
Plus att det egentligen är en vecka kvar tills uppgiften ska in men hade ju varit skönt att få det klart denna vecka så det inte hänger över en lixom!

I kväll ska jag jobba 16-21 det blir nog bra det! Då har henke massa tid att skriva hoppas han kommer igång ordentliget då!

Nej kanske man ska skriva lite till sen blir det nog en prommenad trots kylan ute -18 tror jag det var sist jag kollade!

Så nu var det plugg va, och sen ut och gå för att avsluta med lite jobb!

Pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0