Här bakas det!



Ja här bakas det, vet inte varför men jag fick för mig att jag skulle baka tekakor så nu ligger det och jäser sen är det bara in i ugnen! blir nog klart lagom till att henke kommer hem från träningen! vilken lycklig man jag kommer ha sen!

Vem blir inte glad av att få nybakat bröd till kvällsfika en måndag kväll! :)

familjen annorlunda på tv;n sen blir det galna fruar :)

En bra men lite rörig måndag :)Jag känner mig full av energi hoppas de håller i sig ett tag framöver.

Ha en bra måndagkväll

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också ha hembakt bröd! undra just när jag ska hinna med det i denna stress?! Sen är jag ju inne i en period nu då jag helst ska vila och ta det lugnt, men det funkar inte riktigt :P Jag hoppas verkligen att jag klarar den här tentan, men nått säger mig att jag kommer missa någon del. Det är ju iaf skönt att man bara behöver göra om den delen då :) Omtentan hoppas jag verkligen att jag klarar, fick ju 10p på förra och godkänt var 13 så det borde jag fixa! Tack för att du håller dina tummar :)

2010-03-16 @ 18:29:58
Postat av: pernilla

ja, det var ju från mig då som du kanske förstod :P

2010-03-16 @ 18:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0