Min vapendragare och jag



Dvs Gobbe här. Vi gör inte mkt vettigt vill jag lova! Jag känner mig seg och orkar inte ta tag i någonting, livet bara går, dag ut och dag in. Samma sak men jag orkar verkligen inte ta tag i någonting här hemma heller, sjukt jobbigt!

Jag har i alla fall fått praktikplats nu så det är klart, blir jag och lillebror i fem veckor som han har längtat! hihi!
Nästa vecka far vi till östersund en sväng och fam swartz!


Nej kanske att jag ska göra något vettigt i dag ändå! Det är kanon väder så ska självklart ut på en till tur i solen men innan det vad ska ske? Plugg eller städning?


Kommentarer
Postat av: Annika

Tur du har div vapendragare så du kommer ut. Kul att ni ska göra Östersund. Var ska jag ha Gobbe då? Tar ni med honom eller....? ;o)

2010-03-04 @ 13:12:22
Postat av: lina

jag antar att du har tre mindra bra hundvakter hemma :P

2010-03-04 @ 18:24:59
URL: http://kompismoster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0