Uscha



Jag blir less men det är ju bara.... 3.5 år kvar! Som jag längtar! en sak som är tur är ju att jag har 23 veckor praktik kvar efter den här praktik perioden dvs just nu i skrivande läga 27 veckor praktik kvar.
Så på dessa 3,5 år har jag 27 veckor som ska göra att jag orkar ta mig igenom detta!

Men jag menar 27 / ca 180 är ju helt okej, sen kommer det ju vara sommar också en massa av de där veckorna då försvinner ju några veckort till som gör livet lite roligare:) Tror dock att det är värst nu och 4 terminer till sen får jag byta institution och den är mkt bättre, men inte bra!

Som sagt jag är just nu en otroligt  less student som önskar att vi kan vrida upp tempot lite! men bara lite! fast å andra sidan lär ju tiden gå fort ändå trots att det är smått tråkigt! Har ju fem veckor kvar innan jag ska upp till skolan igen och efter det är det bara en månad kvar innan det är sommar! Så vi biter ihop sväljer skiten och går vidare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0