Jo just det



Om ni glömt, jag fyller ju år snart också :P

Jag vill ha lite små saker, En bil vore inte helt fel...

Sen har jag skickat lite önskningar till klockis, hoppas ni minns dem! fråga annars ;)

Annars kan jag tänka mig pressentkort på ikea då jag har en hel hög med grejer som jag vill ha därifrån. Suck det blir så dyrt.
Sen vore det ju inte helt fel med en plånbok.
En liten svart väska skulle jag vilja ha.
Kanske något klädesplagg
Pengar är ju inte helt fel heller

Äh det är sjukt jobbigt att önska sig saker för allt man vill ha glöms ju bort då :) men ni borde ju veta vad jag önskar mig ändå. Jag behöver säkert något som ni tänkt på men inte jag!

Tack på förhand ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0