Torsdag



 Då var det torsdag och snart fredag ännu en vecka har snabbt rusat förbi, suck! Inte kommit igång med vfu uppgiften heller. Jobbigt!
I morgon blir det jobba några timma på Nivrena. Spännande att vara där och vicka istället för att vara praktikanten ;)

Idag har jag varit hos frissan i alla fall, promenerade ner med sara vid kvart över åtta i morse, sen möttes vi upp igen efter klipp och färg för mig och skola för sara!

Väl hemma hade älskling gjort lunch. Lilla Imma var här och busade också! Skulle väl till att plugga lite också en kom inte så långt med det men det ska nog gå att ordna i helgen hoppas jag!
Vi tog och eller henke lagade middag, sen gick vi i solen ner till stan solade och gick hem igen! Nu sitter jag här och henke gick och kollade på fotboll på kuben plan!
För er som tycker att henke har lagat mkt mat idag, kan jag berätta att det är hans månad att laga mat. Spännande annars lagar jag maten av bara farten, mn nu ska henke få göra det tänkte vi ! :D eller ja JAG:)


Kommentarer
Postat av: Nina

Liam ska på drakborgen imorrn förmiddag med arvid och jag "måste" följa med honom dit. Haha.

Men tisdag em blir finfint det. Bjuder på middag ;)

2010-05-07 @ 19:41:37
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0