Underbara dag



Igår var det väl helt underbart! Att springa ute på gräset barfota i kjol och linne är väl härligt speciellt om klockan är em :) Att sedan kunna sitta ute utan jacka till 11 utan att frysa, härligt. Synd att det inte sker oftare!
Vad vore en resa till ett varmare land om sverige alltid hade dagar som igår. Tyvärr är så inte fallet!

Idag är det varmt ute men det regnar, så det blir inte till att vara ute. Bokade i alla fall tvättid i morse fanns en redan i morgon. Perfa! Sen har jag gjort klart min uppgift skickat in den och hoppas att den blir godkänd, suck! Skönt att den är borta nu i alla fall inget att ändra i morgon blir det till att göra en eller två uppgifter till som måste skickas in innan veckan är slut, sen har jag ju en tenta att plugga till... jobbigt! då språkets struktur inte är min grej....

Borde få veta den andra tentan snart också så jag vet om jag ska göra om en eller två delar kan ju var intressant! :)

Nej nu ska jag blåsa håret, sen tror jag vi ska fika lite!

Ikväll blir det nog bio för våran del. Mys.

Tjohejs

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra jobbat att redan vara klar med uppgiften. Då är du värd lite fika :)

2010-05-16 @ 13:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0