Nu är det slutet på månaden



vilket innebär att räkningarna ska betalas, så nu har jag gjort det. Alltid lika skönt när det är gjort så man slipper ha det hängande över sig. det går ju fort bara man börjar!

annars har det varit väldigt lågt tempo här hemma idag jag har inte gjort många knop. Ska snart till att laga middag i alla fall men saknar en ingrediens tro henke får köpa med sig hem :P Vädret ute ser inte direkt lockande ut om jag säger så..

Får se vad jag ska hitta på ikväll henke ska klättra så jag blir ensammen.

Hej hopp så länge..

jag på yran

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin du var i den röda koftan.

2010-10-27 @ 21:19:45
Postat av: Svärmor

Jag tycker inte du ska vara så petig mot mig när jag skriver en kommentar i dein blogg ;)

Nu har jag ätit och ska gå ut med mit smutsiga porslin till disken. Ha det gott

2010-10-29 @ 12:42:31
Postat av: Nina

Ja det är sjukt roligt att titta tillbaka :)

Du får också bli lite duktigare på att blogga ;)

2010-10-31 @ 10:12:13
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: Ida

Men vad roligt att du har en blogg, det kanske du har haft länge! Men nu får JAG också läsa! Haha, det där med schablon, det ska jag fundera på! Då vet jag att du ställer upp sen ;) Förresten, jag Per Kicki och Marcus gick Bingopromenad i söndags, ska ni med på söndag? Jag har frågat Annika om hon var sugen också! Hör av dej! Kram!

2010-11-04 @ 08:50:28
Postat av: Nina

Sv: Jasså det låter ju lovande =) Har inte hunnit använda det än dock, har just börjat med en Goldwell serie som jag fick då jag prenumererade 3 nr på mama. Gratis är bra ;)

2010-11-05 @ 21:23:33
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0