Onsdag



Usch och fy vilken tråkig dag jag har haft idag. Jag funkar nog inte så bra när jag inte har något direkt inplanerat. men jag hade tur. Nina skickade sms och frågade om hon kunde komma förbi på em.
Hon hade med sig bullar:) Så vi hade en trevlig stund med fika och massa tjejsnack:) Tack för att du kom det gjorde min dag !

Nyss ringde min käre sambo henrik och vi skulle med Hedberg till njurunda på hockey så det händer något ikväll också, skönt alltså!

Min tråkiga dag med några roliga inslag blir nog inte så dålig ändå=)


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja det gäller att passa på, det är ju sällan man kommer iväg själv sådär ;)

2010-10-06 @ 19:27:57
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0