Tisdag



Man blir som lätt dagvild i detta hemmapluggande. eller ja plugg och plugg:) Man gör ju lite av varje! Ibland pluggar man ibland inte :)
Idag har jag inte gjort många knop, var nere på miun här i stan förut och satt och pluggade (och pratade) med sofie på förmiddagen. Några saker lyckades vi reda upp i alla fall hoppas jag! :)
Em har tillbringats i soffan mesta dels, ätit lite tittat på datorn, kollat på tv, ja typ det. Slöat helt enkelt.

I morgon ska jag jobba, Lillebror i morgon kommer jag till din klass igen, som du saknat mig ;)

Annars är det väl inte mkt som händer här hemma.

Fortfarande vill man ju åka till thailand men det smartaste och mest vuxna är väl kanske att ta och köpa en bil, vilket också vore grymt skönt att ha. Men som sagt jag har inte vunnit på triss än. men i morgon kanske ;)



Kommentarer
Postat av: mona

förstår att en bil vore bra men en thailandsresa skulle säkert också göra gott!!!Lycka till med trissen

2010-09-14 @ 21:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0