v.39



Inte har jag direkt mkt övers för denna vecka, har en hemtenta att skriva och en dikt analys problemet är min otroliga rastlöshet och oförmåga att koncentrera mig som stör plugget. I morgon ska jag iväg klockan ett för jobb i tre timmar så det kanske gör att jag får tillräckligt med press för att klara av att arbeta snabbt och effektivt.

Som sagt jag har 4 dagar och 8 sidor att skriva dvs 2 bra sidor om dagen så blir inte detta några problem, det gäller bara att följa planen.

Jag har lyckats betala alla räkningar också vilket känns skönt har till och med pengar kvar tänka sig ;) dock var detta sista månaden med både csn och lön, fast jag har ju jobbat en del nu denna månad med så några kronor extra blir det även i oktober mkt bra alltså :)

Annars är jag förkyld och har dålig blodvärde så ska väl försöka åka upp på sjukan och hämta mina tabletter snart också kan väl vara en fördel tro jag.

Sov gott alla glada :)

Kommentarer
Postat av: "kärmor"

Tänka sig att du fick jobba några timmar till!

Tack för att du finns ;)

2010-09-29 @ 11:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0