Fredag



Solen skiner fortfarande, vilket härligt väder denna månad bjudit på:) Underbart!

Jag fick iväg och klippa och färga håret i går, blev mkt bra! Tack sigge för det! Sen blev det till att strosa lite på stan med sara:)

Idag ska jag ännu en gång besöka staden men jag tar med mig susanna idag ;) mkt trevligt det med! Ska till att börja med att äta frukost och göra mig i ordning sedan får vi se vad staden bjuder på, något skojj kanske! :)

Henke fick sin nya telefon i går och började med att slå sin pinkod tre gånger så mobilen låste sig, lite irriterad han var när jag kom hem från stan ska ni veta :) Men han hade gett upp och valt att se på film efter ett tag då han insåg att han inte kunde lösa problemet! haha! Under kvällen lyckades vi ändå få tag på en PUK kod och nu fungerar henkes nya telefon, jag fattar dock inte så mkt av den men det är ju henkes och inte min så det gör ju inte något :)


Nej frukost är det dags för nu ja! Pusspuss

Kommentarer
Postat av: frida

vad blev det för nån telefon då ? :) :)

2011-04-29 @ 11:10:32
URL: http://friiiddaaaa.blogg.se/
Postat av: Mona

Här kommer en gissning till: 5maj flicka 3440 49 cm :)

2011-04-29 @ 23:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0