Hemtenta



Vi fick den igår den ska skickas in om två timmar. Jag håller på med andra frågan ja den sista var bara två.
Jag känner ingen panik ännu men jag kommer som inte vidare. Jag vet inte hur jag ska skriva med källor och vad det egentligen är jag ska få ner på pappret, snart borde jag ju få en snilleblixt och skriva klart är väl egentligen bara en halv sida kvar att skriva men man måste ju få det att låta bra också :)
det här med att skriva är ju så himla knepigt för effektiv tid så går det ju sjukt fort att få ner lite text på papper, men man måste ju tänka och klura så mkt imellan och göra andra saker innan man kommer till den där slutgiltiga stressa ner allt på pappret fasen. Ibland vore det skönt om man kunde göra klar grejerna i tid dvs göra klart direkt när man får dem och inte chilla i början. Fast då skulle väl man inte få samma resultat, jag är nog en tänkare jag behöver den där tiden att filosofera lite och klura på uppgiften innan jag kan sätta mig ner och göra den, och med tidspressen på det så går det alltid fort när jag väl ska sätta mig och göra klart.

Henke är i alla fall klar han jobbade på bra igår medan jag skrev en annan uppgift på tre sidor, så det är skönt. Annars hade väl han suttit här och svurit nu är han och tränar i stället mkt bättre och jag kan sitta här i lugn och ro och se klockan gå och blogga :) Utan någon större stress.

Nu ska jag ge mig på hemtentan igen och försöka få till en bra avslutning och hoppas att de jag tycker är bra är precis de lärarna vill att jag ska skriva :)

HA en härlig dag i dimman!

Kommentarer
Postat av: Malin

Känner jag dig rätt så blev det nog bra, men hur kunde Henke bli klar innan dig?

2011-04-12 @ 16:28:39
Postat av: Lina

Svaret på den frågan är enkel henke gjorde tentan igår då vi fick den jag väntade till idag :D

2011-04-12 @ 19:58:16
URL: http://kompismoster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0