Söndag



Då var denna vecka också slut. Två veckor med hemma studier har vi nu avklarat. Vi behöver inte tala om hur mkt tid vi egentligen har pluggat på men det är väl inte så noga. Inte att förglömma så klarade både jag och min karl första tentan, mkt bra gjort av oss! Får hämta ut dem i veckan när vi ska på skolan igen.

Just nu sitter vi i soffan och ser bb.

Dagen har spenderats ute i solen i Skärsätt! Sen blev grillat på svartvik, mkt gott!

Nu har vi en vecka med skola att se fram emot. mån-tors i härnösand så det känns som en bra idé för lille Sigge att stanna kvar i magen en vecka till i alla fall, hoppas H*n lyssnar på oss.
För vi har då inte planerat för ankomst förens efter den 1 maj, och om du vill titta ut tidigare så har jag fått strikta order från din farbror att knipa tills på fredag då han kommer hem från sin långresa! :)

Ja som sagt idag är det söndag och 14 dagar kvar till 1 maj, tiden har gått sjukt fort och nu är det verkligen max en månad kvar innan graviditeten är över och vi blir tre här hemma. :) Spännande!

God natt och Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Simone

Och tiden kommer gå fortare än du noginsin trott! :D

2011-04-18 @ 07:35:36
URL: http://tartparadiset.blogg.se/
Postat av: Erika

Gammal eller ej, fin var den! :-)

2011-04-18 @ 15:31:45
URL: http://mylittlewords.se
Postat av: frida

jag har just blivit klar men en vit svart prickig body åt "sigge" ska även fixa en mössaa och sockor (om jag hinner) mössan är snart klar ! ;)

2011-04-18 @ 16:21:37
URL: http://friiiddaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0