Tisdag



Då har vi klarat av två dagar i skolan, även om vi då bara varit där 6 timmar totalt så har vi ju ändå varit där och det är tisdag em dvs bara onsdag och torsdag kvar i skolan :) Nästa vecka är inte fören i början av juni och varar bara i 3 dagar! Härligt :) Snart har vi lyckats gå två år på universitet, och ja lite smartare har vi väl kanske blivit, men som sagt det är nog marginellt ;)

Igår kväll kom Erika och Tommy förbi mkt trevligt, pratade och såg på tv! Ikväll ska vi åka till dem och bli bjudna på middag så här mitt i veckan härligt :)


Annars  har jag varit hos BM i dag, order om att ta det lugnt och försöka vila mkt framöver  var väl det enda. Men det såg bra ut. Har högre blodtryck än jag haft tidigare men ligger fortfarande under gränsen för att ha högt så det var ingen fara med det heller :)

Nu ska jag försöka få henke att sluta spela TV-spel. Tacka gudarna för att viktor kommer hem på fredag och förhoppningsvis vill ha tillbaka x-boxet. börjar bli lite less på det :) För övrigt så ringde viktor idag och det var ju trevligt att prata med honom var ju som 3 månader sedan sist nästan. :)


Ha en fortsatt trevlig tisdag!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0