Tisdag



Började dagen hos tandis, det gick bra!

Tog det lite lugnt hemma åt lunch sen for vi ner på stan en sväng jag och henke:)

Precis varit hos bm det såg bra ut vad vi kunder se :P Huvudet ner och fötterna upp. dock ligger Sigge bara på ena sidan av magen, och använder nog vänster sida som matförråd(som henke sa) bara;) Nu ska vi vila oss ett litet tag sedan blir det middagslagning.

Vid strax efter fem ska vi vara uppe på vårdcentralen igen för näst sista föräldragruppsträffen. Vi skulle öva lite på att andas idag. haha! kan behövas jag och henke har inte riktigt den kordination som behövs:P haha! Kan bli roligt ;)

nej nu ska jag lägga mig ner i soffan och vila :)

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: My

andas är rätt bra grej har jag hört ;)

2011-04-05 @ 15:28:21
URL: http://unwake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0