Tisdag



Idag har vi varit med Sara hela dagen nästan :) Hon kom på morgonen och ja vi släppte av henne på vår parkering (hon fick gå hem) vid strax efter fyra. Vi har hunnit med en klippning, en tur på birsta. Lunch i bilen. Lite chansning på vilken väg vi skulle åka. Ett mysigt besök i Indal hos Vilja och Pernilla, och hämtat pappan på jobbet.
Lova 3 mån+12 dagar                        Vilja 10 mån+ 6dagar
Kvällen har vi spenderat på svartvik, och tittat på Pappsens match blev förlust dock. Stackars farmor fick väl ont i ryggen också för Lova skulle självklart vara vaken och se matchen, trots trötthet så ligga i vagnen var det inte tal om. Men i Farmors famn om hon gick omkring var perfekt bästa platsen tyckte Lova:)
Väl hemma för kvällen tog hon och åt lite somnade nästa i min famn, väl i sängen är hon dock klarvaken igen. Kollar på mig med stora ögon som säger typ: Mamma tror du jag tänker sova eller? Jag släcker lampan och går därifrån Lova ligger säger i en kvart och pratar en massa med kaninen innan hon slocknar. Nu sover hon som en prinsessa i sängen sen en halvtimme tillbaka! Det är dags för en annan att sova också, ska pumpa ur ena bröstet bara har en inflamation på g som vi vill motverka.
God Natt Sov Sött!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Dock hade inte farmor speciellt mycket att sätta emot när lilla prinsessan kom till mammas famn, för du fuskade ju och mutade henne med bröstet! ;)Nu är det min tur att gå och lägga mig och sova en stund. Är ju ny match i morron bäst att jag är utvilad :) Kramisar

2011-08-19 @ 22:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0