Semester



japp jag har nog tagit semester. Har då inte pluggat i alla fall... Det går trögt! Men jag och henke har spenderat pengar i alla fall alltid något!
Lova har fått nya kläder.
Lova har fått ny overall.
Lova har fått en ny stol till bilen av sina snälla föräldrar! (var ingen annan som ville bidra)
Bilen har fått ett nytt takräcke. (Bilen blev kanske nöjd)
Henrik och Lina har fått sig en ny kamera. (Plånboken är numera tom.)

Julen var mysig, helt klart. Vi hade dock en febrig tjej men hon kämpade på bra ändå, märktes inte direkt att hon var dålig, var bara lite extra trött!
Det har varit storm också, massa träd har fallit!
Nu ikväll har det packats här hemma för i morgon åker vi på nyårsfirande med hela tjocka släkten "Hedberg". Hoppas på fint väder så vi kan ha det mysigt och henke får prova sina nya skidor! :)
Nu ska jag sätta mig i soffan och mysa ner mig brevid min man. Gott nytt om jag inte orkar skriva något från mobilen i veckan!

Kommentarer
Postat av: Pontus

Vad köpte ni för kamera?

2011-12-29 @ 14:32:20
Postat av: Farmor

Gott Nytt År på er också!

2011-12-30 @ 22:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0