Lördag



I veckan har vi gjort massvis med saker känns det som. Det har varit en bra vecka trots att jag haft halsont och hosta, och en delryggproblem. Men det är inget som har förstört veckan direkt!

Har haft min första praktikvecka för denna termin, det har gått super bra. Roligt att vara tillbaka, roliga lärare att jobba med, även elever såklart!

Har varit på tjejkväll, trevligt trevligt.
Varit på bio med älsk.
Hälsat på på Klockis.
Hälsat på gamlingarna.
Hälsat på på Hemmanet.
Varit på stan med älsk och matilda.
Städat lite.
Kollat på skidor.
Säkert något mer också..:)

Dagen ska jag nu ta tag i ordentligt, hoppa in i duschen, fika lite när henke kommer hem, ut på birsta en kort sväng om vi hinner sen på kalas till Nina som har blivit 25 :) Grattis Grattis, lite efter!
Känns som en härlig eftermiddag.

Fm har jag och Sigge spenderat i soffan framför dator och skidor, och Sigge har åkt skidor i magen han med tror jag för magen har knappast varit stilla en stund.
Duscha var det nnu ja...

Hejsvejs!

Ha en bra dag:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ett besök hemma på klockarberget hann du med också, som förgyllde vår kväll. Tack.

2011-02-27 @ 16:05:19
Postat av: My

svar: yepp, äntligen ;)

ja, snart kommer Sigge! även jag längtar :D

2011-02-28 @ 20:16:13
URL: http://unwake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0