Måndag v6



Ja det är det här med tiden. jag kan inte riktigt fatta att det är mitten på februari snart.. men men så är det!
Sen har vi nästa problem det här med att prioritera rätt.. Jag undrar just om det är det jag göra just nu...
Jag har ju trots allt sökt reda på och skrivit ut gamla tentor, och kollat lite i böckerna så då behövs det väl en paus på stan nu ? ;) Ja men jag prioriterar nog rätt ändå, man vill ju inte slita ut sig med plugg ;) haha!

Annars då, jo det är väl bara bra här! Jag får ont i vänster sida (svanken typ) varje dag, men bara man går lagom fort går det bra. Inget som man måste klaga över direkt. Magen växer och sigge sparkar på i magen! 
I morgon blir det till att jobba lite så det vore bra om jag hinner plugga lite i kväll men man behöver inte känna stress införplugget. det ordnar sig alltid! Känner mest att jag måste plugga för Henkes skull som jobbar hela veckan så jag kan uppdatera honom :) Team work utan dess like, ja om jag börjar plugga ordentligt alltså ;)

Nej nu ska jag plocka lite mer här hemma sen blir det stan en sväng med Sara.

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Nej hur skulle det gå om du bara ägnade dig åt att plugga....Du skulle ju helt klart bli överintelligent ;)Nu ska jag ut och hjälpa Maud med barnen, känns som att hon behöver det. Mina ögon är sjukt trötta!

2011-02-09 @ 13:36:34
Postat av: My

så har uppdaterat för din skull nu ;) haha!

2011-02-09 @ 23:32:05
URL: http://unwake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0