Tisdag!



Hej hopp!

Vi klarade av helgen, det gick mkt bra och vi hann med alla saker vi skulle göra. Barnvagn och bilstol är beställt, mkt bra alltså :)
Kalasat med sara, klaart !
Varit på familjefest, klart!
Hjälpt viktor och packat, klart!
Och igår var det körning av folk till tåget, tvättning, klippning av viktor, vinka av viktor, tvättat bilen och varit med henke:)


Men igår kväll hände det sjukaste, jag fick mail av min lärare sóm jag hade över jul. Pulsen stiger för jag känner att jag verkligen inte orkar göra om tentan nästa fredag. Men jag vet ju att chansen är rätt stor då jag inte alls tyckte att tentan gick bra, bara hoppas jag lyckades med skrivuppgiften i alla fall så jag inte behöver göra den också.... Jag öppnar dokumentet och får en chock. Jag fick A på Dramatik analysen och C på tentan, dvs B i kursen. Jag fattar fortfarande inte hur det gick till men nu kan jag lämna det och gå vidare, otroligt skönt.:)

Nej nu ska jag snabba mig :) Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Malin

Stort grattis, du är nog till och med bättre än vad du tror, om det nu är möjligt:-)

2011-02-01 @ 10:05:46
Postat av: Mona

Jättegrattis!! Skönt att slippa ha det där hängande över axlarna! :)

2011-02-01 @ 17:56:04
Postat av: Faster Eva

GRATTIS vad skönt för dig! Du har ju nått annat viktigare att tänka på nu,hahaha Krama Sigge från mig:)

2011-02-02 @ 19:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0