2011



Årets första dag har varit otroligt slö... Vi kom hem vid halv fyra tiden i natt vilket gjorde att vi sov till halv ett i dag. Otroligt skönt och välbehövligt! En trevlig kväll i går då jag som nykter var piggast av alla trots att man hade kunna tro att jag borde vara tröttast, men så kan det vara:)

Jag och henke gjorde väl ingenting och ingenting mer såg på film och fotboll, lyckades få i oss lite pannkakor trots att vi inte hade tillräckligt med mjölk men det gick ju bra med vattenmjölk;)
Sen har vi varit på middag på klockis, dock fick man ju som vanligt rycka in och hjälpa till med maten! Mkt gott blev det i alla fall!

Väl hemma igen har jag suttit här vid datorn och henke har kollat en massa på tv.. Nu ska vi nog dra oss till sängen det är dags att försöka ställa tillbaka dygnen till normaltid dvs inte vara vaken hela nätterna och sova på fm. =)

Sov gott! Dag 2 på 2011 börjar snart;)

Pusshejs

Nyår 09/10  vi har ett litet problem med att se normala ut på kort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0