Etthundra dagar



Idag är det etthundra dagar kvar tills vår lille Sigge "ska" titta ut. Vi hoppas att det blir plus några dagar, men det får ju tiden utvisa! Något som jag konstaterat är att den här våren har vi fullt upp så tiden kommer nog bara att rusa förbi och vipps så har 100 dagar rusat förbi. Det är lite skrämmande när man ser hur planerad våren redan är och det lär ju hamna fler saker på agendan innan det är klar.
Vi längtar såklart efter dig lille Sigge, försöker klura ut några fina namn, och vi kommer väl en bit på väg men vi kanske helt är ute och cyklar och får tänka om när du väl tittat ut. :)

Etthundra dagar, låter mycket kanske, men jag tror de kommer gå alldeles för fort!




Kommentarer
Postat av: My

och jag har helt klart missat att du är gravid! GRATTIS FINA LINA!!! :) fasiken så kul! :)

2011-01-21 @ 20:44:40
URL: http://unwake.blogg.se/
Postat av: My

ja, jag känner också det.. längtar hem fruktansvärt mycket! Men våren och sommaren i halmstad kommer bli underbar känner jag! :) Åh, så ni vet inte om det är en kille eller tjej? :) spännande! :D

2011-01-22 @ 14:50:43
URL: http://unwake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0