måndag v.2



Vi ska fram till söndag v.17 minst är planen dit är det 15 veckor drygt. Under den tiden ska massor med skola hinnas med. Lite roligare saker än skola ska vi också försöka hinna med.

Jag har i allafall ett pappa och bror besök här nästa helg.
En 22 årsfest och troligen ett 22års kalas också till samme vän.
En 50 årsfest blir det.
Försöka ta mig iväg och simma 10 gånger i alla fall med Ida. :)
En tur till sthlm ska vi hinna med.
En tur till Umeå kanske vi också kan få till.
Säkerligen massa shopping, då det är för mkt plugg på schemat och man behöver paus.
Ett 25 års kalas ska jag nog också på:)
Några andra kalas blir det nog också under våren då det är många som fyller år.

Ja det är väl det som jag har en liten hum om idag, men troligen så lär det ju fyllas på med en massa mer saker som vi ska göra under vintern/våren.

Idag har jag pluggat en del, lämnat in mina skor som gått sönder, sett  på tv, storhandlat på ica i kvissle, hälsade på Svartvik medan henke var på spelarmöte. Nu ätit glass med chokladsås och sett på 3:an.

Nu ska jag ta och borsta tänderna och hoppa ner i sängen :)

Hejsvejs



I vår familj har vi lite problem med att bli snygga på kort. Men vad gör man inte ;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla - mamma till vackra Vilja

Men du får bli tjockare å tjockare du, det hör liksom till ;)

2011-01-10 @ 22:53:36
URL: http://dearpernilla.blogg.se/
Postat av: Ida

Det ska bli så rooooligt att simmaaa :)

2011-01-11 @ 18:16:10
URL: http://galensanning.wordpress.com
Postat av: Erika

En tur till Umeå är ändå viktigast ;)



Puss på dig min prinsessa!

2011-01-12 @ 20:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0